برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح این روز و از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

او گفت : سخنران مراسم راهپیمایی ۹ دی در شهر کرمانشاه حجت الاسلام حسینی‌مقدم مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شعار راهپیمایی ۹ دی امسال "بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها" خواهد بود، افزود: شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردم کرمانشاه در این راهپیمایی باشکوه در اعلام انزجار از فتنه گران باشیم.

سروری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی، گفت: مردم ولایی و با بصیرت کرمانشاه همواره در عرصه‌های مختلف در کنار نظام بوده و این بار هم با حضور پرشور خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی خواهند کرد.

او گفت: امسال که شاهد تهدیدات فراوان دشمنان هستیم، ضرورت حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بیشتر احساس می‌شود.

سروری گفت: مراسم ۹ دی در دیگر شهرستان‌های استان به صورت تجمع برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.