اولین «استودیوی شهر آماده» پایگاه رسانه‌ای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افتتاح شد.

100 پایگاه مدیریت بحران تبدیل به استادیو اطلاع‌رسانی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین «استودیوی شهر آماده» پایگاه رسانه‌ای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور پیروز حناچی ـ شهردار تهران، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما و رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این استودیو در هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری ستاد مدیریت بحران شهر تهران به منظور اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی در مواقع بحرانی راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش، «استودیوی شهر آماده» در مواقع بحرانی به منظور واکنش سریع برای پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که امروز استودیو شهر آماده نیز با همکاری شبکه 5 افتتاح می‌شود اظهار کرد: در شهر تهران 100 پایگاه مدیریت بحران دایر است که شاید در زمان غیر بحران کارایی خاصی نداشته باشد که باید این پایگاه‌ها را در راستای بحران استفاده کنیم و یکی از این پایگاه ها برای تبدیل شدن به استودیو شهر آماده به شبکه 5 داده می‌شود تا برنامه‌های اطلاع رسانی را پوشش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار