حمله مرگبار کوسه غول پیکر به موج سوار جوان!

موج سوار جوانی که از ناحیه پا مورد حمله یک کوسه قرار گرفته بود و در معرض مرگ قرار داشت به‌طور معجزه آسایی نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موج سوار ۳۷ ساله‌ای که در سواحل کالیفرنیای آمریکا مورد حمله یک کوسه سفید غول پیکر قرار گرفته بود با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به‌در برد. " آدامز کونز" که روز شنبه در نزدیکی جزیره سانتا روزا از ناحیه پا مورد حمله این جانور مرگبار قرار گرفته بود و به زیر آب کشیده شده بود بطور معجزه آسایی از مرگ گریخت.

در این حادثه که در ساعت ۳:۱۵ بعدازظهر رخ داد " جرمی هوارد"، دوست آدامز که از نزدیک شاهد این صحنه بود بلافاصله از گارد ساحلی درخواست کمک کرد. بنا به گفته جرمی، دوستش آدامز از عمق حدود ۱.۵ متری زیر آب بیرون کشیده شد. پرسنل گارد ساحلی با رسیدن به محل حادثه وارد عمل شدند و توانستند آدامز را به یک قایق منتقل کنند. این موج سوار دقایقی بعد با کمک هلی کوپتر گارد ساحلی به فرودگاه "سانتا باربارا" و از آنجا به یک بیمارستان محلی منتقل شد.

در ویدئویی که توسط گارد ساحلی آمریکا در توئیتر منتشر شده لحظه انتقال آدامز با هلی کوپتر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ماموران گارد ساحلی این موج سوار زخمی را داخل یک برانکارد قرار داده و او پس از انتقال به هلی کوپتر به فرودگاه محلی منتقل می‌شود. آقای کونز که بطور معجزه آسایی از مرگ گریخت به ABC News گفت: «موقعیت بسیار وحشتناک و ترسناکی بود. واقعا بسیار خوشحال و از خداوند شاکرم که زنده ماندم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۲۰:۲۷ ۲۳ دی ۱۳۹۸
پس چرا نوشتی مرگبار؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ببین آمریکاییها را خدا دوست داره
از چه خطراتی جون سالم بود میبرند