مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: ۱۲ واحد صنعتی در سه ماهه سوم امسال در شهرک های صنعتی استان به بهره بردری رسید.

بهره برداری از ۱۲ واحد صنعتی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی کلات، گفت: هدف ایجاد تولید و اشتغال مولد از ابتدای سال رونق تولید و با استفاده از سیاست‌های حمایتی دولت به سرمایه گذاران صنعتی در بخش‌های زیرساختی ادامه دارد و در سه ماهه سوم امسال ۱۲ واحد صنعتی به چرخه فعالیت صنعتی اضافه شده و به بهره برداری رسیدند.

او  افزود: تمامی ارکان دولت در استان و بخش خصوصی تلاش کردند تا صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی در مسیر رشد و توسعه کسب و کار حرکت کنند و صاحبان صنایع کوچکترین دغددغه‌ای نداشته باشند.

او با اشاره به بهره برداری‌های جدید واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و هدف گذاری‌هایی که در این زمینه انجام شد، اشتغال ۱۷۲ نفربا سرمایه گذاری ۳۸۷ میلیارد ریال در سه ماهه سوم سال فراهم شد.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: بیش از ۳۴ هکتار زمین صنعتی در سه ماهه سوم طی ۹۰ قرارداد به متقاضیان واگذار شده که نشان دهنده رشد سرمایه گذاری و سوق یافتن سرمایه‌ها به بخش تولید است.
 
رئیس هیأت مدیره شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال ۱۹۲ قرارداد واگذاری منعقد شده، بیان کرد: شهرک صنعتی مشهد کلات با مساحت واگذاری بیش از ۱۸ هکتاری وتعداد ۶۹ قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: یکی ازاولویت‌های اصلی ما توسعه زیرساخت‌ها و آماده سازی آن برای واحد‌های صنعتی بوده، زیرا سرمایه گذاران واحد‌های صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا از آن‌ها استفاده کنند.

او گفت: هم اکنون استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک قابل واگذاری زمینه استقرار ۲۶۳۱ واحد صنعتی و اشتغال ۷۵ هزار ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.