بر اثر تیراندازی شب گذشته در شمال هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا دو نفر جان باختند و دست‌کم شش نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، مقامات پلیس محلی هیوستون اعلام کردند شب گذشته گروهی مشغول ضبط موسیقی فیلمی در این شهر بودند که عده‌ای به آن‌ها حمله کردند و بر اثر تیراندازی دو نفر جان خود را از دست دادند و دست‌کم شش نفر زخمی شدند.

اد گونزالس، کلانتر هیوستون، در این خصوص گفت ضاربان در محل حادثه کمین کرده بودند که به روی گروه فیلم‌برداری آتش گشودند.

پیشتر تعداد مجروحان این حادثه چهار نفر اعلام شده بود، اما گونزالس در توئیتی اعلام کرد تعداد آن‌ها به شش نفر رسیده و جراحت‌های برخی از مجروحان جدی است. بنا به گفته کلانتر هیوستون، این حادثه در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب به وقت محلی روی داد، یعنی زمانیکه که گروه فیلم‌برداری در پارکینگ یک اداره در حال ضبط ویدئویی بودند.

گونزالس در این خصوص گفت: «تیراندازی در چندین بلوک روی داده و هنوز مشخص نیست که عامل اصلی این حادثه کیست.» او در ادامه اضافه کرد: «خودرو‌های دیگری نیز در صحنه ظاهر شده‌اند و فکر می‌کنیم آن‌ها داشتند فیلم‌برداری می‌کردند که ناگهان مورد حمله عده‌ای که به نظر ما در داخل خودرو و یا پشت موانعی کمین کرده بودند قرار می‌گیرند. تیراندازی‌ها در محوطه پارکینگ صورت گرفت. هنوز مشخص نیست که چند نفر تیراندازی کرده‌اند.»

کلانتر هیوستون قربانیان را مردان اسپانیایی حدودا بیست ساله توصیف کرد و گفت هیچ اطلاعاتی از مظنونان در این مرحله در دسترس نیست. او از همه شاهدان و یا کسانی که ممکن است اطلاعاتی در این خصوص داشته باشد درخواست کمک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار