تراکتور، با ایستادن دررده سومی جدول رده بندی، نیم فصل اول را به پایان برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تراکتوری‌ها در آخرین دیدار خود در دور رفت رقابت‌های لیگ برترومعوقه هفته دوازدهم، ازساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای قدس برابر تیم پیکان تهران قرارگرفت وبانتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

دیداری که، سه امتیاز آن، این تیم را در میان مدعیان بالای جدولی قرار داد.

تراکتوری‌ها بازی را هجومی آغازکردندو حملات خطرناکی روی دروازه پیکان درورزشگاه شهدای شهر قدس تا اواسط نیمه اول این جدال شکل دادند، ودر دقیقه ۲۳ احسان حاج صفی، موفق شد گلزنی بکند، اما، با پرچمی که حسن ظهیری، کمک اول داور، به نشانه هند بلند کرد پایان یافت.

لحظاتی بعد، اشکان دژآگه، در داخل محوطه حریمه صاحب موقعیت شد، اما بار دیگر با سوت حیدری، مبنی بر خطای هند، متوقف شد.

نیمه دوم که نیمه مربیان مشهوراست، نیمه‌ای متفاوت، که تراکتوری‌ها را مصمم کرد تنها به برد چهارم وپیاپی شان، بیشتر تلاش کنند.

بازی درنیمه دوم ادامه یافت، وبرخلاف جریان بازی، جلال الدین علی محمدی دردقیقه ۵۲ ازروی نقطه پنالتی، پیکان را پیش انداخت.

در دقیقه ۵۳، شجاعی، پاس زبیایی را که برای ساسان انصاری ارسال کرد به گل اول خود رسیدند.

۹ دقیقه بعد، این بار سانتر اشکان دژاگه در درون محوطه جریمه روی سر شجاعی نشست و کاپیتان، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این بار در نقش گلزن ظاهر شود.

چند دقیقه بعد، ستاره امروز تراکتوری‌ها، شجاعی با حرکت فوق العاده اش در محوطه جریمه پنالتی گرفت تا دوباره، تیمش را در آستانه گلزنی قرار دهد، اما، اشکان دژاگه، بطورعجیب وغیرمنتظره، توپ را به آسمان زد تا بازی همچنان ۲-۲ باقی بماند.

اما، دوباره تراکتوری هادردقیقه ۸۵ موفق شدند یک پنالتی دیگربگیرند و این بار خودِ مسعود شجاعی، ضربه را به آسانی، تبدیل به گل پیروزی تیمش کرد.

تراکتور، بااین بردوبا ۳۰ امتیاز، دررده سوم جدول رده بندی ایستادتا درتعطیلات نیم فصل با ترمیم ضعف‌های خود، برای بازی با پرسپولیس تهران درهفته هفدهم که زمانش مشخص نیست آماده شود.

دراین بازی پربرخورد وهیجانی، هوادران تراکتورهم درورزشگاه شهدای شهرقدس، تیمشان را تاپایان بازی، تشویق کردند.

حسین فرکی در ۱۲ تقابل با تراکتور، پنج پیروزی و شش تساوی و تنها یک شکست در سال ۹۰ ماحصل عملکرد این مربی با تیم‌های مختلف مقابل تراکتور بوده است.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار