۲ هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی در دومین فاز اجرایی در دهه فجر امسال تکمیل و بهره برداری می‌شود.

تکمیل ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا دهه فجربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی استان در دست ساخت است که در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

او افزود: هم اکنون مسکن محرومان در ۶۱۷ روستای خراسان جنوبی در دست اجراست که در مراحل مختلف اجرای فونداسیون، نصب درب و پنجره و گچ کاری قرار دارد.

آسمانی مقدم بیان کرد: برای ساخت این واحد‌ها ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با باز پرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی هم از تکمیل هزار واحد مسکونی محرومان ویژه مددجویان این نهاد تا دهه فجر امسال خبر داد.

او تصریح کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۲۱۲ پروانه ساخت برای متقاضیان صادر شده که ۶۴۱ واحد در مرحله اجرای سقف و ۷۱۴ واحد در مرحله دیوارچینی قرار دارد.

سلم آبادی ادامه داد: برای ساخت این واحد‌ها ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ۳ درصد پرداخت می‌شود.

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ۲۰ اسفند ۹۷ به استان تصویب شد که از این تعداد روز گذشته در فاز اول ۲ هزار واحد مسکن محرومان با حضور آقای نوبخت در استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.