منصور کیایی با اشاره به آغاز فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در سمنان گفت:این مرکز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در دامغان احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در استان آغاز شد، گفت: این مرکز در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیر بنایی یک هزار و ۵۰۰ متر در دامغان احداث‌شده است.

او ارائه خدمات بهینه به رانندگان وسایل نقلیه سنگین را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز دانست و افزود: ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط‌زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها از دیگر اهدافی است که در راستای احداث این مرکز دنبال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در راستای راه‌اندازی این مرکز بیان کرد: پیش‌ازاین سه مرکز معاینه فنی سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار فعال بوده و تمام عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی به‌صورت آنلاین و مکانیزه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.