روشن کردن هرگونه آتش در جنگل‌های ۲ ایالت استرالیا کاملا ممنوع شده و تلاش‌های آتشنشان‌ها برای مهار آتش‌سوزی‌های جنگلی هنوز راه به جایی نبرده است.

آتش‌سوزیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی‌ان‌ان، تلاش‌های آتشنشان‌ها برای اطفای آتش‌سوزی جنگل‌های استرالیا همچنان ادامه دارد ولی هنوز راه به جایی نبرده است. حریق جنگلی در استرالیا خسارت‌های گسترده‌ای به بار آورده است.

به علت وضع پیش آمده، روشن کردن هرگونه آتش در جنگل‌های دو ایالت استرالیا کاملا ممنوع شد و هرکس قانون منع روشن کردن آتش در جنگل‌های ایالت نیو ساوث ولز و پایتخت و مناطق حومه آن را نقض کند، جریمه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آتش سوزی در استرالیا از کنترل خارج شد

آتش سوزی گسترده در جنگل‌های استرالیا ادامه دارد


این در حالی است که وزش باد، سبب گسترش دامنه حریق در جنگل‌های استرالیا شده است. به گفته مقامات استرالیایی، همه منابع موجود برای مقابله با حریق به کار گرفته شده است و دولت دیگر قادر نیست با حریق‌های جدید مقابله شود.

گفتنی است، استرالیا به دلیل آنکه کشوری پهناور است و به دلیل اقلیم گرم و خشک این کشور، سالانه شاهد آتش سوزی‌های متعدد است. با این حال، آتش سوزی‌های امسال در این کشور از گستردگی بالایی برخوردار است به طوری که مقامات محلی از ادامه این آتش سوزی‌ها ابراز نگرانی کرده اند.

به دلیل وقوع آتش سوزی گسترده در استرالیا، از ۱۹ دسامبر در ایالت نیو سوت ولز وضعیت فوق العاده اعلام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار