حجت الاسلام و المسلمین فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سخنران مراسم نهم دی در استان یزد حجت الاسلام و المسلمین پناهیان است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین محم فخرالدینی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مراسم بزرگداشت نهم دی با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در میدان امیرچخماق برگزار می‌شود.

او افزود: در فتنه هشتاد و هشت کشور هشت ماه درگیر بود و در هرکوچه و خیابانی، ساز‌هایی از نفاق شنیده می‌شد و رسانه‌های بیگانه هم همراه با بیگانگان علیه این انقلاب و مردم متحد شده بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: فتنه ۸۸ ضربه‌های بسیار زیاد و هزینه‌های سنگینی بر پیکره انقلاب به وجود آورد و برخی از مردم بیگناه را کشته و زخمی کرده و به مقدسات اهانت کردند.

او تصریح کرد: مردم ایران خیلی خوب به میدان آمدند و این قائله را به صورت کامل برچیدند و این نبود مگر لطف الهی که همیشه پشتوانه این انقلاب بوده است.

 حجت الاسلام فخرالدینی با بیان اینکه سخنران مراسم نهم دی در استان یزد حجت الاسلام و المسلمین پناهیان است، افزود: همه مردم با حضور حماسی خود، تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نهم دی ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.