فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۲۶۹ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ جاوید مهری  فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اجرای  طرح مبارزه با کالای قاچاق به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان در سطح شهرستان اسفراین گفت:  تعداد ۳ واحد صنفی عطاری با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این واحد‌های صنفی تعداد ۱۴۹ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، ۲۶ کیلوگرم پودر خوراکی قاچاق و بیش از ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: در این باره تعداد ۸ هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳ نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، تصریح کرد: این افراد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه ارزش این تعداد کالای قاچاق ۲۶۹ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست تا برای کمک به اقتصاد کشور و مبارزه با قاچاق در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.