مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۸ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار و آتش سوزی در رشت

یک خانه‌ ویلایی در محله پیر کلاچای رشت دقایقی پیش بر اثر انفجار طعمه حریق شد.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۳۴ آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار فجر آزادگان محله پیر کلاچای اعزام شدند.

او افزود: با توجه به کوچه‌های تنگ و باریک و پیوسته بودن سقف‌های چوبی، آتش نشانان فوری آتش را مهار و از گسترش آن پیشگیری کردند.

معاون عملیات آتش نشانی رشت علت حادثه را نشت گاز از داخل منزل و انفجار خفیف همراه با آتش سوزی اعلام و تصریح کرد: ۱۵ درصد سوختگی از ناحیه صورت یک مرد ۲۵ ساله در این حادثه گزارش شده است.

کشف بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق در املش

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی املش گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی حین گشت زنی در سطح شهر املش به یک دستگاه خودروی سواری تیبا مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند، افزود: در این راستا یک متهم ۳۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی املش ارزش سیگار‌های کشف شده را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقی با ۱۷ فقره سرقت در لنگرود دستگیر شد

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان لنگرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه‌های سرقت متوجه شد که این سرقت‌ها توسط یک متهم انجام شده است، افزود: متهم در شهر لنگرود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لنگرود اظهار داشت: در بررسی فنی پلیس متهم ۳۱ ساله به ۶ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، ۳ فقره سرقت کابل مخابرات و سیم برق، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت دوچرخه و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی فردی دیگر در شهرستان لنگرود اعتراف کرد.

سرهنگ نیکویی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست، هشدار‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.