فرمانده سپاه استان اردبیل:

امنیت و آسایش مردم امری مهم و ضروری است/جنگ روانی دشمنان انقلاب تداوم دارد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه امنیت و آسایش مردم برای ما امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امروزه امنیت و آسایش مردم برای ما امری مهم و ضروری است گفت: دشمنان با مردم ایران و یکپارچگی و اتحاد آنان مشکل دارند و امروزه با راه اندازی جنگ‌های روانی سعی در از بین بردن اتحاد مردم هستند.

او با بیان اینکه دشمنان موفقیت و پیروزی مردم ایران را نمی‌خواهند افزود: جنگ‌های روانی با حمایت و پشتیبانی دشمنان انقلاب تداوم دارد تا کشور متحد ایران از هم بپاشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مسئولان استان باید با تدابیر خود فکر بزرگی داشته باشند تا مشکلات مردم را حل کنند.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه تمامی مسئولان ما در حد توان خود از مردم حمایت نمایند افزود: ما باید در شرایط سخت از مردم استان اردبیل حمایت نماییم تا مردم غیور اردبیل نیز در سختترین شرایط پشتیبان ما باشند.

او گفت: ما باید با غیرت و شرافت خود در شرایط سخت مقاومت کرده و به آرامش روانی جامعه کمک نماییم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: انسان‌هایی که باورساز، تاریخ ساز و فرصت ساز هستند از فرصت‌های خود استفاده می‌کنند و ورزشکارانی چون خدنگی ها، اعلمی‌ها و... از فرصت‌های خود استفاده کردند و در کنار ورزش از جامعه، امام و انقلاب خود حمایت کردند.

سردار بابازاده با بیان اینکه این نظام و استان متعلق به خود ماست عنوان کرد: ما از تمامی مسابقات ورزشی برگزار شده در سطح استان حمایت می‌کنیم و همواره تاکید ویژه‌ای به ورزش داشته ایم.

او افزود: همه ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم اگر موفقیتی در هر رشته و صنعت کسب شد افتخار و سربلندی همه ما است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.