صدا و سیما تخلفات انتخاباتی را رسانه ای کند/ مردم به افراد کارآمد رای بدهند

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: صدا و سیما و رسانه ها نقش شورای نگهبان در حفظ و صیانت از آرای مردم را برای جامعه تبیین کنند

صدا و سیما تخلفات انتخاباتی را رسانه ای کند/ مردم به افراد کارآمد رای بدهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کمال سروی ها رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: شورای نگهبان در میان مردم عوام جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و این امر به دلیل تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی جهت ایجاد ابهام در فضای عمومی جامعه است.

او با بیان اینکه قوانین ما با نقص هایی مواجه است تصریح کرد: کارآمدی، تجربه و داشتن تحصیلات جز شرایط ثبت نام می باشد که هزار و  ۱۱۴ نفری که برای استان ما ثبت نام کردند همگی آمادگی و شرایط مناسب را نداشتند.

عضو هیات مرکزی نظارت بر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بهترین نماینده را انتخاب کنند گفت: ما طبق قانون افراد را با نمره ۱۲ قبول می‌کنیم  ولی از مردم در خواست داریم به افرادی با نمره ۱۸ و ۲۰ رای بدهند

 

موتور پیش برنده هر جامعه جوانان هستند.

حجت الاسلام محمدحسین محرابی عضو هیات مرکزی نظارت بر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: موتور پیش برنده در هر جامعه ای جوانان هستند در همین خصوص جوانان باید ترفند دشمن را بشناسند و محافظ فکر و ذهن خود باشند زیرا دشمن از طریق فکر و ذهن جوانان به کشور نفوذ می کند و انگیزه آنان را تضعیف می کند.

او تصریح کرد: در حال حاضر در هیئت های اجرایی استان نزدیک ۴ درصد یا به عبارتی هزار و ۱۱۴ نفر در مجلس ثبت نام کرده اند که بیش از ۸۰۰ نفر از این تعداد هیچ سابقه ای نداشتند.

عضو هیات مرکزی نظارت بر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است و طبق این فرموده جهت حمایت، حفاظت و حراست از رای مردم یک سازکار بسیار قوی و فنی در شورای نگهبان در این سال ها انجام شده است و بی شک حتی یک رای مردم جابجا نخواهد شد.

 


شورای نگهبان حافظ نظام و پاسدار قانون اساسی است

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی نیز در مراسم گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان نظام و پاسدار قانون اساسی است و نبود یا ضعف آن در جمهوری اسلامی اثرات زیان باری را به دنبال دارد.

او ادامه داد: شعار انتخاباتی صدا و سیما مجلس کارآمد، انقلابی و مردمی است و صدا و سیما آماده است برای تحقق این شعار با همه ارکان نظام همکاری نزدیک داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: هدف رسانه ملی برنامه ریزی برای حضور گسترده مردم در انتخابات و نقش آفرینی در پیشرفت کشور، ایجاد فضای رقابتی سالم، منطقی، عقلانی، قانونی و اخلاقی در انتخابات است.

نصرپور افزود: بی شک با ایجاد انگیزه و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین نخبگان و اقشار مختلف مردم شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در اسفند ماه خواهیم بود.
 
 
انتهای پیام//ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.