استاندار چهارمحال و بختیاری بر پیگیری طرح‌های اشتغالزا در این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با تأکید بر پیگیری طرح‌های اشتغالزا در استان گفت: تامین آب ۳۱ طرح حوضه زاینده‌رود این استان همچنان بلاتکلیف است.

او اضافه کرد: ۴۲ طرح تعاونی در این استان در حوضه زاینده‌رود تشکیل شد و امور آب قول تامین آب آن را داده بود.

عباسی افزود: عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها تا حدود ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما در میانه راه، امور آب بارگذاری جدید در حوضه زاینده‌رود را خلاف قانون اعلام کرده است.

او یادآور شد: طرح انتقال آب بن به بروجن در چهارمحال و بختیاری مصوبه دو دولت و ردیف ملی دارد و تاکنون برای آن چهار هزار میلیارد ریال هزینه و لوله‌گذاری‌های این طرح انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به علت تخریب آب‌گیر طرح دولتی و دارای مجوز‌های قانونی انتقال آب بن به بروجن در محدوده استان همجوار، مقرر شد تامین امنیت اجرای این طرح بر عهده شورای تامین استان اصفهان باشد.

عباسی تاکید کرد:، اما پس از آغاز دوباره عملیات اجرایی این طرح عده‌ای دیگر نه تنها اقدام به تخریب مجدد آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن کردند، بلکه به خودرو سنگین و راننده مستقر در محل آسیب رساندند.

وی افزود: از مقامات قضایی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا از طرف ستاد اقتصاد مقاومتی استان در موضوع حمایت قضایی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی به موضوع ورود و با جرم آشکار در تخریب این طرح ملی برخورد کنند.

علی خسروی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در خصوص تخریب آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن پیگیری‌های قضایی لازم انجام شده است.

 او تصریح کرد: موضوع مرتبط با تخریب آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن از سوی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری دوباره پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار