سرپرست سابق تیم ملی بوکس:

تیم ملی بوکس باید حداقل ۵ سهمیه المپیک کسب کند

گل محمدی گفت: با شرایط خوبی که برای بوکسور‌های کشورمان فراهم شده است، ملی پوشان باید ۵ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ کسب شود.

عیسی گل محمدی سرپرست تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون بوکس بستر مناسبی را برای تیم ملی بوکس فراهم کرده است و با توجه به شرایط بوکسور‌های کشورمان باید بتوانند ۵ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنند. در حال حاضر در هر وزن ۴ سهمیه توزیع می‌شود. با توجه به شرایط خوبی که فدراسیون جهانی برای حضور در المپیک در نظر گرفته اگر بوکس ایران نتواند سهمیه کسب کند به این رشته خیانت شده است.

او گفت: سال‌های گذشته تیم ملی بوکس اردوی تدارکاتی مشترک با سایر تیم کشور‌ها در ایران نداشت و به مسابقات بین المللی مختلفی هم اعزام نمی‌شد، اما اکنون شرایط فرق کرده است. تیم ملی ترکیبی از بوکسور‌های با تجربه است که می‌توانند به راحتی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند. با توجه به بهبود شرایط برای تیم ملی بوکس باید حداقل ۵ سهمیه المپیک برای ایران در رشته بوکس کسب شود.

گل محمدی در پایان عنوان کرد: با توجه به صحبت‌های کادرفنی تیم ملی و ثوری رئیس فدراسیون بوکس شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم است. تیم ملی به تازگی اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی ترکیه را پشت سر گذاشته و صحبت‌ها نشان از رضایت بوکسور‌ها دارد.


بیشتر بخوانید: قول کسب سهمیه بوکس المپیک ۲۰۲۰ را نمی‌دهیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار