فرمانده انتظامی مراغه از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده خودروی سمند روی داد ۲ نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

تصادفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ  اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه که بر اثر بی احتیاطی راننده خودروی سمند روی داد ۲ نفر جان باخت و چهار نفر مجروح شدند.

سرهنگ  اللهوردیان  افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع تصادف، ماموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی واژگون شده پژو پارس و حاضران در محل برخورد کرده بود.

اللهوردیان  افزود: در پی واژگون شدن یک دستگاه پژو پارس، پنج نفر در حال کمک به راننده این خودرو بودند که خودروی عبوری سمند به علت لغزنده بودن مسیر و سرعت بالا، از جاده منحرف و ضمن واژگون شدن با این افراد و خودروی متوقف شده برخورد کرده و منجر به وقوع این حادثه مرگبار شد.

او گفت: در این تصادف، ۲ نفر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باختند و چهار نفر نیز در حال حاضر تحت درمان قرار دارند.

او افزود: براساس نظر کارشناسی پلیس راه، علت حادثه عدم توانایی راننده سمند در کنترل خودرو در جاده لغزنده و تخطی از سرعت مجاز بوده است.

سرهنگ  اللهوردیان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و لغزنده بودن جاده ها، به رانندگان توصیه می‌شود علاوه بر توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.