سعید راد بعد از بازی پرسپولیس با نساجی مازندران با حالتی عصبانی روبه‌روی خبرنگاران قرار ‏گرفت و از سرمربی آرژانتینی انتقاد کرد.

سعید راد به جای سینما در فوتبال جنجال درست کرد؛ پدربزرگ بازیکن پرسپولیس، منتقد شماره یک کالدرونبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید راد که چهره‌ای سینمایی است، چند سالی است در کنار تیم پرسپولیس دیده می‌شود. او بعد از ‏رفت‌وآمد‌های زیاد در دوران سرمربیگری برانکو توانست مجوز حضور نوه خود یعنی آدام همتی را در تمرینات ‏بگیرد و سپس با تأیید سرمربی وقت، این بازیکن به پرسپولیس ملحق شد و بازی‌های پرتعدادی هم در دوران ‏برانکو انجام داد.

درحالی‌که با ورود کالدرون نوه سعید راد در پرسپولیس به یک نیمکت‌نشین مطلق تبدیل شد، ‏این بازیگر مشهور در حاشیه بازی سرخپوشان با نساجی مازندران با حالتی عصبانی روبه‌روی خبرنگاران قرار ‏گرفت و از سرمربی آرژانتینی انتقاد کرد.

سعید راد در صحبت‌های خود از کلماتی مثل بی‌ادب، ‏بی‌تربیت و دیکتاتور در انتقاد از کالدرون استفاده کرد؛ اظهاراتی که با واکنش‌های زیاد هواداران این ‏تیم مواجه شد.

کالدرون در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی با پرسپولیس کسب کرده و تیمش یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است، اما سعید راد دلایل دیگری برای انتقاد از سرمربی آرژانتینی ‏دارد.

او بعد از انتقاد‌های فراوان در مصاحبه دیروز خود هم روی اعتقاداتش نسبت به کالدرون تأکید کرد: «اگر ‏می‌خواستم اعتراضی داشته باشم، کمدی بود که به دلیل بازی نکردن آدام باشد. اعتراض من به نوع شخصیت کالدرون در پرسپولیس است. از بالا نگاه می‌کند، به من بر می‌خورد. من یک ایرانی‌ام. ما ایرانی‌ها ‏همت و غیرتی داریم. دوست ندارم این آقا از آن‌طرف دنیا بیاید و از زیر مسائل مختلف در برود.»

سعید راد در ‏حالی روی انتقادات خود ایستاده و به رفتار کالدرون اعتراض می‌کند که برخی از طرفداران مربی آرژانتینی و ‏منتقدان او، اشاره کردند که چرا این بازیگر سینما باید در حوزه فوتبال ورود کند و بهتر است در سینما حرف‌های ‏کارشناسی‌اش را بزند. ‏

منبع: شهروند

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.