کشف بیش از دو هزار قلم دارو در یک فروشگاه کالای آرایشی و بهداشتی

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی،‌ سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو استان کرمانشاه گفت: در بازرسی های بعمل آمده از یک فروشگاه کالاهای آرایشی و بهداشتی بیش از دو هزار قلم دارو کشف و توقیف شد.

 دارو قاچاقبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث رحیمی مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی،‌ سنتی و مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو استان کرمانشاه گفت: در بازرسی های بعمل آمده توسط کارشناسان بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو از یک فروشگاه کالاهای آرایشی و بهداشتی بیش از دو هزار قلم دارو کشف و توقیف شد.


رحیمی بیان کرد: این داروها شامل انواع قرص ها و کپسول های جنسی، آمپول ها و قرص های تقویتی ، داروهای شبه مخدر و مسکن می باشد.

او افزود: هم چنین تعدادی کالای آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاقد برچسب اصالت و سلامت نیز از فروشگاه مذکور کشف و ضبط شد.


به گفته این مقام مسئول فروش هرگونه فرآورده های دارویی ،‌تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط فروشگاههای آرایشی و بهداشتی ممنوع است.


او از شهروندان خواست در هنگام خرید کالاهای آرایشی و بهداشتی وارداتی علاوه بر تاریخ تولید و انقضاء حتما به برچسب اصالت و سلامت درج شده بر روی کالا دقت شود.
 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.