مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ورود ۲۹۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی زنجان در طرح تشدید نظارت بر بازار خبر داد.

۲۹۶ پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی زنجان ارجاع شدممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به ادامه بازرسی‌ها از بازار زنجان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و مقابله با گران فروشی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط  به صورت مستمر اجرا  شد.

او افزود: در این مدت ۳۰۰ مورد بازرسی انجام شد و طی این بازرسی‌ها ۲۹۶ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و از این تعداد ۲۶۷ پرونده مختومه شده است.

ممیزی با بیان اینکه سایر پرونده‌های ارجاعی نیز در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است، افزود: طبق بررسی انجام شده بیشترین تخلفات اصناف در حوزه عدم درج قیمت و همچنین عدم صدور فاکتور، نداشتن پروانه بهداشتی و گران فروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تاکید بر اینکه بازرسی‌ها و نظارت بر بازار استان به صورت سرزده با جدیت ادامه دارد افزود: قطعا در صورت مشاهده تخلف تعزیرات حکومتی بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.