نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حماسه ۹ دی پیوند ناگسستنی مردم با مقام عظمای ولایت و رهبری بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم سالروز حماسه ۹ دی و یادواره امیر سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری، سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ در مصلای این شهرستان گفت: حماسه کم نظیر ۹ دی، صحنه تماشایی و پیوند ناگسستنی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با مقام عظمای ولایت بود.

او افزود: این حضور هوشمندانه در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های معنوی، توطئه خطرناک و سهمگین استکبار جهانی و دنباله‌های داخلی آنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز همه ما باید در ادامه راه شهدا با تبعیت از رهبری به عنوان مهمترین سفارش این عزیزان تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: انقلاب اسلامی، نیازمند اراده قوی و محکم شما مردم بابصیرت است. از این رو باید با قوت و اراده محکم همچون شهید کشوری قهرمان در این راستا گام برداریم.

او برگزاری یادواره‌های شهدا را اقدامی مهم در خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: باید با تمام توان در عرصه‌های فرهنگی حضور هوشمندانه داشته باشیم که برگزاری این مراسم و نیز تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از این رویکرد‌های مهم روز است که باید بدان توجه شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.