بنای انقلاب اسلامی براساس دین و آموزه‌های اسلامی است

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:نبابد اجازه دهیم طبقه اشرافی‌گری در کشور شکل گیرد، چرا که انقلاب اسلامی براساس دین و آموزه‌های اسلامی بنا نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سالن آزادی سنندج برگزارشد، با بیان اینکه باید غده سرطانی اشرافی‌گری در کشور خشکانده شود، گفت: اگر کسی ریالی از منابع مالی کشور ریخت و پاش کند جنایت کرده است چرا که انقلاب کردیم تا مردم با قدرت و رفاه زندگی کنند.

وی افزود:کسی که در شرایط کنونی اقتصادی از مسوولیتش سواستفاده و به بیت‌المال دست درازی کند، مانند آن است در جنگ احد شهدای اسلام را غارت کرده باشد.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور انقلابی گری رمز پیروزی است، یادآور شد: دوران تحریم روبه پایان بوده و شکست خورده است، اما همه مسولان موظفند در کنار مردم سختی‌ها را تحمل کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی تمام تلاش را بکار گیرند.

حاجی بابایی گفت: انقلاب کردیم که اقتصادی اسلامی داشته باشیم و هر آنچه بدست آورده ایم از برکت نظام اسلامی و قرآن و اسلام است و هرگاه دچار مشکل شدیم بخاطر دوری از دین و آموزه‌های دینی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:بعد از گران‌شدن بنزین مردمی بودند که به نوع تصمیم در کشور اعتراص داشتند اما عده‌ای خواستند سوار بر این اعتراص شوند و آنچه به آنها دیکته شده بود عملی کنند اما رهبری که ناجی ملت و کشور هستند و مردمی بصیر که از رهبری تبعیت می‌کنند، به این اغتشاشات هم پایان دادند.

وی افزود: مردم در فتنه ۸۸ و اغتشاشات اخیر بخاطر بصیرتی که داشتند کنار رفتند و با حضور به موقع علیه فتنه‌گران حماسه‌ای خلق کردند که بیانگر بصیرت و عمق ولایتمداری آنان است.

حاجی‌بابایی اذعان داشت: ۹ دی روز بصیرت است، روزی که انسان‌ها براساس یک فتنه آزمایش شدند، چرا که خود فتنه یک آزمایش است ضمن اینکه حرکت‌های سیاسیون و سازماندهی از خارج فتنه بود و ۹ دی یک روز برای پیروزی انسان‌های بصیر شد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در سال ۸۸ وقتی مردم پای صندوق‌های آرا آمدند، امریکا و سایر کشورها ۴۸ ساعت سکوت کردند چون حرفی در برابر حضور ۴۰ میلیونی مردم در انتخابات نداشتند، چون می‌دانستند ایران به عنوان یک ابرقدرت در دنیا شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه همان زمان در داخل فتنه‌ای شکل گرفت و آنها با تمام قدرت پای کار آمدند و حضور ۴۰ میلیونی مردم که باید اشتغال و پیشرفت ایجاد می‌کرد را تحت تاثیر قرار داد.

حاجی‌بابایی همچنین افزود: امریکا اگر نتوانست فتنه را به یک مشکل بزرگ تبدیل کند و در آن فتنه ناکام ماند، با اعمال تحریم‌ها علیه ملت ما مشکل اقتصادی ایجاد کرد، مشکل اقتصادی امروز نتیجه فتنه ۸۸ است چون در آن زمان از درون فتنه‌گرانی در را باز کردند و دشمنانی را وارد کشور کردند که مردم را به خاک و خون کشیدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.