شیعی: استعفای تاج به دلیل فشار‌های اطرافیان نبود/ به زودی انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار می‌کنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: استعفای مهدی تاج تنها به دلیل بیماری بود و به فشار اطرافیان مربوط نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره استعفای مهدی تاج عنوان کرد: ساعت ۱۲ جلسه اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شده و من شخصا شرایطم طوری نیست که بخواهم سرپرست فدراسیون فوتبال شوم و  باید ببینیم به چه جمع بندی می‌رسیم. به هر حال استعفای تاج به دلیل بیماری بوده و نمی‌توانم فعلا جزئیات بیشتری را بگویم. باید بدون دیدگاه‌های خاص تصمیمات عاقلانه‌ای در روز‌های حساسی که در پیش داریم را بگیریم.  

وی در واکنش به این سوال که آیا فشار اطرافیان باعث استعفای تاج شده عنوان کرد: هیچ فشاری روی تاج نبود که استعفا دهد. ۲ روز پیش که برای عیادت او رفتم شخص تاج بر این عقیده بود که از نظر جسمانی بهتر می‌شود، اما باید بدانید که هر طور باشد شرایط جسمی او به شکلی است که فشار و استرس می‌تواند روی او تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه استعفای تاج مربوط به فشار‌ها نبود و کاملا به دلیل مریضی اش استعفا داد.  

شیعی بیان کرد: فقط  بحث تاج در جلسه امروز مدنظر است و نتیجه جلسه امروز هم در اختیار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان قرار می‌گیرد. تمام تلاش ما بر این است تا انتخابات فدراسیون فوتبال سریعتر انجام شود.

او در ادامه در مورد احتمال حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به قانون بازنشتگی، اما برخی از اعضای فدراسیون بر اساس اساسنامه همچنان در فدراسیون فعالیت دارند مگر اینکه در بحث‌های جلسه رویکرد‌های دیگری مدنظر قرار گیرد. کفاشیان استعفای کتبی داده، اما از آنجایی که حدود ۹ ماهی است در فدراسیون حضور ندارد در جریان اتفاقات نیست. باید دید در جلسه چه می‌گذرد.


بیشتر بخوانید: کفاشیان: هیئت رئیسه و مجمع باید درباره جانشین تاج تصمیم بگیرند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۸
واقعا که
آخرین اخبار