دانایی بابیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح تالار مرکزی این شهرستان مصوب شد، گفت: برای جذب اعتبار این طرح در سال‌های گذشته اقدام نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی پیش از ظهر دوشنبه در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی سمنان بابیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح تالار مرکزی این شهر در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شد، گفت: به معنی واقعی برای جذب اعتبار این طرح در سال‌های گذشته اقدام نشده است.

او ساخت تالار مرکزی سمنان را یک مطالبه عمومی و جدی از سوی مردم این شهرستان دانست و افزود: جانمایی زمین برای ساخت تالار مرکزی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برای اجرای پروژه پل شهرک صنعتی سمنان نیز ۵۰ میلیارد ریال از سفر استانی رئیس‌جمهور اعتبار گذاشته شد، بیان کرد: تسریع روند اصولی اجرای این پروژه نیازمند پیگیری و جدیت است.

دانایی بابیان اینکه راه یکی از مطالبات جدی سمنان است، تأکید کرد: طرح‌های عمرانی حوزه راه شهرستان نیازمند اعتبار‌های ملی است.

او ضمن بیان اینکه پیگیری‌ها برای ساخت جاده سمنان- دیان باید در دستور کار مدیران استانی قرار گیرد، گفت: جاده مهمان‌شهر با توجه به توسعه منطقه می‌بایست تعریض شود تا شاهد کاهش خطرات رانندگی باشیم.

فرماندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود با انتقاد از روند اجرای طرح‌ها در بافت فرسوده شهری، بیان کرد: اعتبارات ملی برای ساخت و ساز در بافت فرسوده به کُندی پیش می‌رود که این امر نیازمند بازنگری است.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.