کاراندیش: فورچونه باید غرامت بدهد/ سوگیتا با شرایط خاص در ایران بازی می کند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: فورچونه بدون مجوز باشگاه راهی کشورش شده است و باید غرامت بپردازد.

کاراندیش: فورچونه باید غرامت بدهد/ سوگیتا با شرایط خاص در ایران بازی می کندمصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت از کوین فورچونه مهاجم فرانسوی این تیم تبریزی اظهار کرد: فورچونه بدون اجازه ایران را ترک کرده است به همین علت اخطار‌های قانونی به مدیربرنامه‌ها و وکیل این بازیکن دادیم تا متوجه عواقب رفتار‌های خود باشند. علاوه بر اینکه به فورچونه ایمیل زدیم که درباره ترک ایران بدون مجوز باشگاه توضیحاتی ارائه بدهد. به هر حال این بازیکن خارجی بعد از فیفا دی‌ها با تاخیر به تبریز برمی گشت و  علاوه بر این تفاوت فرهنگی میان ایران و فرانسه باعث شده بود که با روحیات فورچونه سازگار نباشد و  این بازیکن مشکلات خانوادگی داشت.  

او ادامه داد: به هر حال اخطار‌های لازم را به فورچونه دادیم و در صورتی که این بازیکن در مهلت تعیین شده دفاعیاتش را ارائه ندهد از او شکایت می‌کنیم. سرمربی تیم باید فورچونه از لیست نفرات خارج کند و بعد از آن سرپرست باشگاه پرونده  را به واحد حقوقی ارجاع می‌دهد تا مراحل فسخ قرارداد با این بازیکن انجام بدهیم. ما نباید پولی به فورچونه بدهیم، چون همه تعهدات مالی را در قبال این بازیکن انجام دادیم، اما این بازیکن بدون مجوز باشگاه راهی کشورش شده است و باید غرامت هزینه‌های باشگاه و مبلغ قرارداد فصل بعد را بدهد.

کاراندیش درباره وضعیت سوگیتا هافبک ژاپنی تراکتور گفت: قرارداد دقیق و موشکافانه‌ای تنظیم کردیم و شزایط فسخ قرارداد یک طرفه را برای سوگیتا نگذاشتیم و حقوق باشگاه را در نظر گرفتیم تا به صورت توافقی قرارداد این بازیکن را فسخ کنیم. همچنین این بازیکن ژاپنی با شرایط خاص در ایران می‌تواند بازی کند و اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد به صورت خاص و ویژه می‌تواند قرارداد ببندد.  

عقل سلیم حکم می کند که الهامی در تراکتور بماند 

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتور درباره اینکه الهامی و سهرابی در سمت‌های سرمربیگری و سرپرستی این باشگاه ابقا شدند، گفت: من این موضوع را شنیدم، اما در جریان تصمیمات کلان باشگاه نیستم. به هر حال کسب نتایج خوب نشان می‌دهد الهامی در کارش موفق است و عقل سلیم می‌گوید که نباید دست به ترکیب تیم برنده زد. سهرابی هم به عنوان سرپرست باشگاه بدون حاشیه وظایفش را انجام می‌دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد.  

کاراندیش درباره وضعیت احمد موسوی گفت: موسوی در تمرینات بی انضباطی کرده است به همین علت جلسه کمیته انضباطی در مورد این بازیکن برگزار شد و قرار است او دفاعیات خود را ارائه بدهد تا تصمیم نهایی را بگیریم.  


بیشتر بخوانید: پس زلزله تغییرات در تراکتور


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار