معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت:پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب علت تداوم انقلاب اسلامی ایران بوده است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر گفت: همه تحلیل گران غربی انتظار داشتند که در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران، مردم از نظام فاصله بگیرند ولی رهبری عالیقدر مقام عظمای ولایت و نیز حضور مردم انقلابی ایران در صحنه همه تحلیلهای دشمنان را بهم زد.

او حضور مردم در صحنه و پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب و نیز آرمانهای شهدا را مهمترین عامل در خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی دانست و افزود: خوشبختانه کشورمان در بخش دفاعی نیز قدرت بلامنازع منطقه است و حتی در بخش فرا منطقه ای نیز حرفهایی برای گفتن دارد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به حمله حزب بعث به ایران در راستای حذف نظام اسلامی ایران گفت: استکبار جهانی برای به ستوه در آوردن مردم ایران به انواع تحریمهای اقتصادی متوسل شده است ولی مقاومت مردم انقلابی ایران نشان داد دشمنان حتی با تحریم هم قادر به شکست مردم قهرمان ایران نیستند.

ربیعی همچنین افزود: مسئولان وظیفه دارند با همه توان خود در جهت رفع کاستی ها و مشکلات مردم تلاش کنند تا توطئه گران نتوانند از کاستی های مردم سوء استفاده سیاسی کنند.

اوبرگزاری باشکوه مراسمهای دهه فجر را در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و دستاوردهای مردم قهرمان ایران دانست و گفت: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی منظم به گونه ای شایسته جشن های این دهه را در شان مردم عزیزمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.