به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

0585...0919: لطفا پیامک منو بخوانید از مسئولین و از خیرین محترم خواهشمندیم به خاطر رضای خداوند کمکی کنند تا بچه هایم صاحب مسکن مهر بشوند ما از خانوادهای تهد پوشش بهزیستی هستیم نیاز شدید به مسکن مهر داریم مستاجر هستیم هیچ پولی و درآمدی و کمکی نداریم بابت مسکن مهر پرداخت کنیم از لحاظ مالی و معیشتی خیلی خیلی ضعیف هستیم ثواب دارد باتشکر فراوان.

 

7945...0992: لطفا کسر 45 درصد حقوق دانشجو معلما رو پیگیری کنید.

 

8575...0902: باسلام. مدت زیادی است که ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان رو بابت هزینه های خوابگاهی و غذایی کسر می کنند با اینکه دانشگاه فرهنگیان بورسیه و دولتی است ولی هیچگونه سرانه غذایی به آن تعلق‌ نمیگیرد.

 

2466...0936: سلام خسته نباشید. پیرو بحث دوگانه سوز کردن خودرو که مبلغ آن قرار بود ۳تا۵ میلیون باشد هم اکنون در مراکز مجاز ۶میلیون تمام می شود لطفا پیگیری کنید . میلاد مردانی .تهران

 

3284...0933: سلام و خسته نباشید، خواستم بگم منشا بوی نامطبوع پایتخت میدان شیر پاستوریزه ست واقع در بزرگراه فتح،با شواهد ثابت می کنم، تلفنی هم پاسخگو هستم.

 

5423...0916: سلام. من یک بازنشسته هستم لطف کنید پیگیری نمایید چرا به بقول سازمان تامین اجتماعی طبق ماده ۸۹ دو درصد از حقوق کسر می گردد مگه ما چقدر حقوق میگیریم با چند سر عائله که اون کسر میکنند ما که دیگه زورمان به این همه.......نمیرسد لذا برای رضای خدا پیگیری نمایید چرا؟!!؟!!

 

1851...0905: با سلام خسته نباشی خدمت شما یارانه معشیتی کی واریز میشه لطفاپیگیری کنید باتشکرعلیرضا ازشهرستان بم

 

2995...0919: سلام خسته نباشید الان دو ماهه که تو استان سمنان تو همه شهرها و شهرستان ها مخصوصا شهر سمنان و مهدیشهر کپسول گاز به سختی پیدا میشه هفته یک یا دوبار گاز میارن که توی صف های طولانی به کسی نمیرسه مخصوصا به ما که در روستا هستیم و نیاز صد درصدی داریم به این کپسول برای تامین سوخت اخه تو این سرما ما باید چه کار کنیم. چرا کسی جوابگو نیست لطفا پیگیری کنید قلی پور از روستای تلاجیم.

 

8972...0915: خواهشمند است در خصوص قیمت خودرو ها در جزیره کیش گزارش تهیه کنید، با توجه به عدم واردات خودرو بسیار قیمت ها بالا رفته و قشر متوسط جامعه قادر به خرید خودرو نیستند، با تشکر

 

2659...0912: هر سال از فرهنگیان بازنشسته برای پوشش کمبود معلم استفاده میشه اما در دادن حق و حقوق این قشر زحمتکش همیشه تعلل میشه, از فروردین ماه سال 98 تاکنون حق التدریس معلمان بازنشسته داده شده چرا?

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار