مدیر جهادکشاورزی شهرستان هریس گفت:پنجمین مرحله طرح پلاک گذاری تراکتور‌های کشاورزی در این شهرستان اجرا شد.

تراکتور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پرتوی مدیرجهادکشاورزی شهرستان هریس گفت: در راستای طرح ساماندهی ماشین آلات کشاورزی و بهره مندی بهتر کشاورزان از دریافت خدمات، مرحله پنجم پلاک گذاری تعداد ۱۲۰ دستگاه تراکتور با هماهنگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان وهمکاری نظام صنفی کشاورزی و پلیس راهور هریس در شهر‌های کلوانق وهریس انجام گرفت.

او گفت: در راستای ساماندهی ادوات کشاورزی، از ۱۶۵۰ دستگاه تراکتور شناسایی شده دراین شهرستان، تابه امروز بیش از ۷۲۰ دستگاه تراکتور پلاک گذاری شده است که با اتمام ۷۰۰ دستگاه که درمرحله تکمیل پرونده هستند تا پایان سالجاری هیچ تراکتوری دراین شهرستان فاقد پلاک انتظامی نخواهد بود.

پرتوی گفت: هدف ازشماره گذاری و ساماندهی، شناسنامه دار کردن و سند دار نمودن تراکتور‌هایی است که فاقد سند می‌باشند وبا انجام این کار مشکلات مالکیتی برطرف می‌شود وهم ساماندهی نظام تخصیص سوخت بر مبنای پلاک گذاری تا پایان سال جاری ادامه می‌یابد.

او افزود: بر اساس طرح ابلاغی تمامی تراکتور‌های فاقد پلاک انتظامی بدون محدودیت سال ساخت میتوانند به پلاک کوبی تراکتور‌های خود اقدام نمایند تا از قطع سهمیه سوخت تراکتورخود از اول سال ۹۹ جلوگیری به عمل آورند.

مدیرجهادکشاورزی هریس گفت: با پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی و کنترل مصرف سوخت، ضمن جلوگیری از قاچاق سوخت می‌توانیم نیاز‌های بخش کشاورزی را به موقع تامین کرده و مشکلات موجود را در این زمینه رفع کنیم وبا شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی که یکی از ضروریات خدمت‌رسانی مطلوب در عرصه مکانیزاسیون است، می‌توان در سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات کشاورزی برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.