مقامات محلی ولایت جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی ولسوالی «درزاب» این ولایت را به گونه کامل ترک می کنند.

نیروهای امنیتی افغانستان به طور کامل ولسوالی درزاب جوزجان را ترک می کنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات محلی ولایت جوزجان اعلام کردند که نیروهای امنیتی ولسوالی «درزاب» این ولایت را به گونه کامل ترک می کنند.

عبدالمعروف ازر، سخنگوی والی جوزجان گفت: «حضور نیروهای دولتی در یک سو و حضور طالبان در سوی دیگر، درگیری ها و استفاده طالبان از خانه ها مردم به عنوان سنگر، باعث شده تا مردم یک گردهمایی خود جوش انجام دهند.»

ازر افزود: پس از این گردهمایی، مقامات ذی صلاح به خواست مردم و به دلیل کاشت مایندر تمام مناطق این ولسوالی از سوی طالبان و همچنین بدون نتیجه بودن عملیات نظامی، تصمیم گرفته اند که نیروهای امنیتی از این ولسوالی خارج شوند.

سخنگوی والی جوزجان تاکید کرد: شماری از نیروهای امنیتی از این ولسوالی خارج شده و تعداد باقی مانده آن نیز امروز و یا فردا و تا دستور بعدی عملیات پاکسازی، درزاب را به طور کامل ترک می کنند.

از سوی دیگر نصرت‌الله، فرمانده پلیس محلی ولسوالی درزاب به رسانه ها گفت که با تمام پرسنل خود که در پایگاه نظامی آنتن ولسوالی درزاب تحت محاصره بودند، امروز از طریق چرخبال ها به شهر شبرغان، مرکز این ولایت انتقال داده شدند.

سخنگوی والی جوزجان در حالی از بی نتیجه بودن عملیات پاکسازی در ولسوالی درزاب خبر داده است که قول اردو/ لشکر ۲۰۹ شاهین در تاریخ ۲۱ عقرب/ آبان از آغاز عملیات مشترک در این ولسوالی خبر داده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار