عبادی پور: بازی تدارکاتی روی عملکرد تیم ملی والیبال ایران تاثیری ندارد/ جواب حمایت مردم را با صعود به المپیک می‌دهیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: برگزاری بازی تدارکاتی چندان روی عملکرد تیم ملی والیبال ایران تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد:  خدا را شکر شرایط خوبی داریم و خوشبینانه به آینده نگاه می‌کنیم. مطمئنا اتفاقات خوبی در آینده می‌افتد و منتظر اتفاقات خوب هم هستیم.  

صد درصد انتخاب رئیس فدراسیون والیبال در شرایط تیم ملی بی تاثیر نخواهد بود و از این مورد هرگز نباید غافل شویم. با حضور داورزنی مطمئنا اتفاقات خوبی خواهد افتاد. داورزنی چند سالی بود در والیبال حضور داشت و از اتفاقات این فدراسیون کاملا آگاهی دارد و این قضیه یک اتفاق مثبت است. در جایی که تورنمنت مهمی مثل المپیک ۲۰۲۰ را در پیش داریم، خیلی تاثیرگذار خواهد بود.

گذشته‌ها گذشته است و الان واقعا فرصت این نیست به خستگی سابق تیم ملی فکر کنیم. هرچه قدر هم که در ذهن و بدنمان خستگی داشته باشیم، اما باید از آن بگذریم. هر چه قدر خسته و آسیب دیده باشیم باید به کسب سهمیه فکر کنیم چرا که بین ۹ تیم تنها یک تیم است که سهمیه المپیک را تصاحب می‌کند.  

بود و نبود دیدار تدارکاتی فرقی نمی‌کند. ما از گردش و تفریح روانه اردوی تیم ملی نشدیم و همه بازیکنان از مسابقات لیگ به اردو برگشتند و واقعا بازی کردند؛ بنابراین وجود بازی تدارکاتی چندان اهمیتی ندارد. ما بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای داریم و فکر نمی‌کنم با یک بازی تدارکاتی تیم ما متحول شود. الان تایم جنگیدن در مسابقات است.

ما بازیکنان باتجربه زیادی داریم و اگر برخی از آن‌ها لژیونر نشدند به این منظور نیست که بی تجربه هستند. لژیونر شدن دلخواه است و شاید این بازیکنان تمایلی به لژیونر شدن نداشتند و می‌خواستند به پیشرفت در لیگ ایران ادامه دهند. البته ۱۰۰ درصد لژیونر شدن تاثیرگذار است. اگر یک بازیکن با یک اتفاق کوچک بتواند چیزی را به تیم ملی بیاورد مطمئنا به مجموعه تیم ملی کمک می‌شود.

ما در این چند سال اخیر مقام خوبی را برای والیبال کسب نکردیم و با توجه به اینکه همه مردم ایران دلسوزانه والیبال را حمایت می‌کنند. امیدوارم در نهایت بتوانیم سهمیه را کسب کنیم تا مقداری از این شور و هیجانی که مردم به عشق بازیکنان و والیبال به سالن می‌آوردند را جبران کنیم.


بيشتر بخوانيد: ۲ بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی والیبال خارج شدند


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار