مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خواستار ارائه طرح‌هایی در خصوص ساماندهی مشاغل و صنوف، ساماندهی هفته بازار‌ها و وانت بار‌ها از سوی شهروندان تبریزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز  اظهار داشت: در حال پیگیری طرح مطالعات جامع صنایع و مشاغل شهری هستیم و این موضوع به شورای شهر و مرکز پژوهش‌های شورا هم اعلام شده است.

او افزود: این فراخوان به منظور ارائه طرح و ایده از سوی اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان در خصوص بخشی از فعالیت‌های این سازمان در خصوص ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری منتشر شده است.

او یادآور شد: از محور‌های موضوعی این فراخوان می‌توان به طرح ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، طرح ساماندهی دستفروشان، طرح ساماندهی هفته بازارها، طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی، طرح ساماندهی گاری‌های دستی، طراحی و ساماندهی سازه کیوسک‌های مطبوعاتی و تنقلاتی و چادر‌های برزنتی و کانکس‌های عرضه محصولات کشاورزی، پیشنهاد برند برای نام گذاری بازارچه‌های محلی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز تصریح کرد: در طرح ساماندهی هفته بازار‌ها از کلیه مناطق شهری خواهان ارائه فضایی برای این مشاغل بوده ایم.

محمدی این طرح‌ها را راهنمایی برای مجموعه شهرداری تبریز دانست و افزود: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتـر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به نشانی Mayadin.tabriz.ir مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به متمرکز شدن دبیرخانه بند ۲۰ ماده ۵۵ اشاره کرد و گفت: مصوبه این اقدام در روز‌های اخیر از شورای اسلامی شهر اخذ شده که موضوعاتی همچون سیاست گذاری و تصمیماتی در خصوص ساماندهی مشاغل هم در این مرکز انجام می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز یادآور شد: هم اکنون این اقدامات به طور منطقه‌ای و جزیره‌ای انجام می‌شود که با تمرکز این دبیرخانه کلیه مشکلات از این دست آنجا بررسی و تصمیم گیری شده و به مناطق ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهرداری ، وانت بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.