فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد گفت: پیام‌های ارسالی در خصوص قطع یارانه، کلاهبرداری است و مردم فریب نخورند.

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اخیراً کلاهبرداران با سوء استفاده از ناآگاهی مردم و ارسال پیامکی مبنی بر اینکه "یارانه شما قطع شده است به لینک زیر مراجعه کنند www.yaraneiran.site" ارسال و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کنند،لذا به شهروندان توصیه می‌شود از مراجعه به چنین سایت‌هایی خودداری کرده و اخبار موثق در خصوص یارانه‌ها را از اداره مربوطه پیگیر شوند.

او افزود: همچنین شهروندان در خصوص مشاهده چنین مواردی مراتب را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهید تا همکارانمان در اسرع وقت موضوع را پیگیری کنند.

تجاری بیان کرد: کلاهبردارن با استفاده از مهندسی اجتماعی و فریب، اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و حساب بانکی افراد کرده و به سامانه بام حساب بانکی آن‌ها دسترسی یافته و اقدام به برداشت غیر مجاز می‌کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: هیچ گاه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیامکی مبنی بر قطع شدن یارانه‌ها ارسال نمی‌شود و در صورت قطع یارانه، فرد باید حضوری برای پیگیری موضوع به سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کند و هیچ وجهی نیز برای برقراری یارانه مجدد درخواست نمی‌شود.

او گفت: کارسناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی فعالیت های مجرمانه کلاهبرداران را زیر نظر گرفته و مردم در صورت مواد مشکوک آن را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یا سایت پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.