رییس کمیته امداد گهواره از اعطای ۴ میلیارد و ۵۴۵میلون و ۴۳۶ هزار و ۵۹۳ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی از ابتدای سالجاری تاپایان آذرماه به مددجویان خبر داد.

 مددجویان کمیته امدادقدمی رییس کمیته امداد گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،از اعطای ۴ میلیارد و ۵۴۵میلون و ۴۳۶ هزار و ۵۹۳ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی از ابتدای سالجاری تاپایان آذرماه به مددجویان خبر داد.

قدمی  بیان کرد: تا پایان آذر ماه سالجاری مبلغ ۲ میلیارد و ۱۸۶میلیون و ۷۰۶هزار و ۵۹۳ ریال بصورت نقدی و مبلغ ۲میلیارد و ۳۵۸میلیون و ۷۳۰ هزار ریال بصورت غیر نقدی به خانوار‌های ایتام و محسنین از طرف حامیان گرانقدر و نوع دوست اهدا گردیده است.

 افزود:تعداد ایتام تحت حمایت ۶۰ نفر بوده که توسط ۳۰۷ حامی ارجمند حمایت می‌گردند و ۶۶ خانوار هم تحت حمایت محسنین هستند که از طرف ۱۲۴ حامی مساعدت می‌ شوند.

او  بیان کرد: در مدت مشابه سال ۹۷ میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبلغ ۱ میلیارد و ۹۳۹میلیون و ۹۱۹هزار و ۰۶۹ ریال بوده که با توجه به اینکه تا پایان آذرماه سالجاری مبلغ ۴ میلیارد و ۵۴۵میلیون و ۴۳۶هزار ۵۹۳ ریال مساعدت گردیده از رشدی ۲۳۴ درصدی برخوردار شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.