رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: برای اولین بار نمایش په‌پووله له‌سه‌ر ژام (پروانه بر ناقوس) فردا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اجراخوانی می‌شود.

جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: انجمن هنر‌های نمایشی این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در سطح شهرستان اجرا خوانی نمایش" پروانه بر ناقوس" را به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌کند.

او با بیان اینکه این نمایشنامه به کارگردانی امید خاک پور و ترجمه هیوا قهرمانی به روی صحنه می‌رود، افزود: از عموم علاقه‌مندان به اجرا و نمایشنامه خوانی در این اجراخوانی دعوت به عمل می‌آید.

جوانبخت اضافه کرد: اجراخوانی این نمایش چهار‌شنبه۱۱ دی الی پنج‌شنبه ۱۲ دی ۹۸ از ساعت ۴ و نیم به روی صحنه می‌رود.

او ادامه اد: هدف از برگزاری اجرا خوانی آشنایی با دستور اجرا خوانی نمایش نامه و شناخت با شیوه و تحلیل اجرا خوانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: همچنین نویسنده این نمایش فارس باقری و بازیگران امید خاک پور، شیبا قریشی و مهران فقری و مهراد تجدد موسیقی آن را بر عهده دارد.

جوانبخت اظهار داشت: با توجه به این که شهرستان مهاباد مستعدان بسیار زیادی در حیطه هنر و به خصوص سینما و ساخت فیلم دارد، لازم است تا با برگزاری این گونه اجراخوانی، آموزش‌های فوق تخصصی در کنار آموزش‌های آماتور و تخصصی به علاقه‌مندان این رشته ارائه شود.

نمایش نامه خوانی در این شهرستان از اول تیرماه سالجاری هر هفته به مدت یک روز در این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.