ورودی‌های شهرستان آذرشهر یکی از از نقاط حادثه خیز جاده‌ای هست

رئیس پلیس راه تبریز – آذرشهر ،گفت: ورودی‌های آذرشهر یکی از از نقاط حادثه خیز جاده‌ای هست و در شان آذرشهر نبوده و ضروری است دستگاه‌های متولی در خصوص ساماندهی و اصلاح این مکان‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

ورودی‌های شهرستان آذرشهر یکی از از نقاط حادثه خیز جاده‌ای هستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ احمدی زاد رئیس پلیس راه تبریز – آذرشهر نیز در این نشست بابیان اینکه ورودی‌های آذرشهر یکی از از نقاط حادثه خیز جاده‌ای هست و در شان آذرشهر نبوده و ضروری است، گفت: جاده تبریز – آذرشهر و بالعکس یکی از نقاط بار ترافیکی بالا و حادثه خیز جاده‌ای استان است و این محور آمار تصادفات زیادی دارد.

اوافزود: در مکان‌هایی که علت تصادفات به دلیل نقص جاده باشد، پلیس راه حسب وظیفه قانونی، دستگاه مربوطه را بعنوان مقصر حادثه به قوه قضائیه معرفی کند.

اللهیاری فرماندار شهرستان آذرشهر در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: کلیات طرح ترافیکی شهر گوگان پس از بررسی‌های کارشناسی تصویب و جهت اجرا به شهرداری گوگان ابلاغ شد.

اوافزود:جهت رفاه مسافران روستا‌های بخش حومه آذرشهر، ترمینال مسافر بری روستایی آذرشهر توسط شهرداری تجهیز و تکمیل می‌شود.

سرهنگ احمدی زاد رئیس پلیس راه تبریز – آذرشهر نیز در این نشست گفت: جاده تبریز – آذرشهر و بالعکس یکی از نقاط بار ترافیکی بالا و حادثه خیز جاده‌ای استان است و این محور آمار تصادفات زیادی دارد.

او تصریح کرد: ورودی‌های آذرشهر یکی از از نقاط حادثه خیز جاده‌ای هست و در شان آذرشهر نبوده و ضروری است دستگاه‌های متولی در خصوص ساماندهی و اصلاح این مکان‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

اوافزود: در مکان‌هایی که علت تصادفات به دلیل نقص جاده باشد، پلیس راه حسب وظیفه قانونی، دستگاه مربوطه را بعنوان مقصر حادثه به قوه قضائیه معرفی کند.
انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.