دبیر سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه ایجاد ارتباط حقیقی بین علم و دین است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، نوید نصیری‌زاده دبیر سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت:  وحدت این دو نهاد، وحدت حقیقی است و حقیقتا هر گاه در نظام اسلامی این دو مجموعه در کنار هم قرار می‌گیرند پیوندی اتفاق می‌افتد که ثمره آن، پدیده مبارکی به نام تمدن اسلامی یا نظام اسلامی است.

او تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه و پیوند این دو مجموعه به هیچ وجه مانع از استقلال این دو نهاد نمی‌شود و این دو نهاد در کنار هم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

نصیری زاده خواستار تداوم این تعاملات و ارتباط بیشتر دو نهاد و تشکیل جلسات دو جانبه با حضور در دانشگاه آزاد یزد و بازید از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد شد.

شاکری مدیر موسسه  به چگونگی روند راه‌اندازی و تاسیس این حوزه اشاره داشت و حضور مسئولان دانشگاه آزاداسلامی یزد را به عنوان یک نهاد آموزشی و دانشگاهی برجسته و موثر، نقطه عطفی برای ایجاد تعاملات و همکاری‌های بیشتر این دو نهاد عنوان کرد.

بازدید از کلاس‌های درسی اساتید موسسه و کتابخانه پژوهشی موسسه و کتاب‌های عرصه شده در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی آن موسسه از دیگر برنامه‌های جانبی این بازید بود.

در پایان بازدید مسئول کتابخانه مؤسسه آموزش عالی امام حسین علیه السلام از فعالیت‌های انجام شده به منظور و آغاز فعالیت مرکز پژوهشی حکمت با عنوان جشنواره بانوی هزاره اسلام خبرداد.

سومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت دانشگاه آزاداسلامی یزد در اول و دوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی واحد یزد در ۸ محور اصلی خانواده، باور‌های دینی، شادی و امید، تغذیه و ورزش، امنیت، محیط زیست، رسانه و فضای مجازی، اعتیاد و ریشه‌های آن و سبک زندگی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.