مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور و سارق مسلح تحت تعقیب در ايرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزسه شنبه ۱۰ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری شرور و سارق مسلح  در ايرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری شرور و سارق مسلح سابقه دار و تحت تعقیب این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن هراه و وجه نقد در سطح شهر ایرانشهر موضوع، در دستور کار پلیس آگاهی و دیگر واحد‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: با توجه به اهمیت موضوع مأموران کلانتری ۱۱ تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری این شرور آغاز و با سرنخ‌های بدست آمده مشخص شد این سرقت‌ها توسط یکی از اشرار مسلح سابقه دار شهرستان صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به متواری بودن این فرد و نامشخص بودن مخفیگاهش تلاش مأموران برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه او در محدوده میدان "خرما" ایرانشهر شناسایی شد.

سرهنگ محمود سعادتی عنوان کرد: شب گذشته مأموران با هماهنگی قضائی با محاصره مخفیگاه متهم قصد دستگیری او را داشتند که این شرور با تیر اندازی به سمت مأموران قصد فرار از چنگال پلیس را داشت که خوشبختانه با تیز هوشی و سرعت عمل مأموران دستگیر شد.

او بیان داشت: در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی مهمات مربوطه و چند تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد این متهم در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و وجه نقد در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ تن قند و ۵ تن روغن احتکار شده 

 فرمانده انتظامی شهرستان "زهک" از کشف ۱۰ تن قند و ۵ تن روغن احتکار شده در بازرسی از ۲ انبار به ارزش یک میلیارد ریال با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ آیت الله قره گوزلو  گفت: ماموران کلانتری ۱۱ "زهک" در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن و قند توسط افراد سودجو در دو انبار در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "زهک" افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی محل ۲ انبار را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل‌های مورد نظر بازرسی کرده و ۱۰ تن قند و ۵ تن روغن به ارزش یک میلیارد ریال را کشف و در این خصوص ۲ متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

پلمب ۳ پاتوق عرضه مواد مخدر در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳ پاتوق عرضه مواد مخدرصنعتی و سنتی پلمب شد.

سرهنگ حمید نوری گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در چندمنزل مسکونی در سطح شهر نیکشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک سری تحقیقات میدانی ۳ پاتوق را که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی پس از اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وارد عمل شدند و در بازرسی از پاتوق‌ها مقدار ۲ کیلوگرم حشیش، ۱۰۴ گرم تریاک، ۸۴ گرم هروئین، ۸ گرم کراک، ۵ گرم شیشه و ۳ عدد ترازوی توزین موادمخدر که به طرز ماهرانه ایی در منازل جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به پلمب این ۳ پاتوق عرضه مواد مخدر، خاطر نشان کرد: ۴ متهم مرد و یک متهم زن در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۷۰ عدد باتری خودرو قاچاق در "ایرانشهر"

فرمانده انتتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۳۷۰ عدد باتری خودروی مستعمل قاچاق، به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در ایرانشهر خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی گفت:مأموران ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "ایرانشهر" به "بم" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۳۷۰ عدد باتری مستعمل قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا از محوری‌ترین اقدامات نیروی انتظامی به شمار می‌آید و پلیس در راه مبارزه با قاچاقچیان و اخلاگران نظام اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار