سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هدف اصلی باشگاه بقا در لیگ برتر است و باید در نیم‌فصل دوم ثبات داشته باشیم.

افاضلی: هدف پارس جنوبی بقا در لیگ برتر است/ ابتدا باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی، سرمربی جدید تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم اظهار داشت: همانطور که همه می‌دانند تیم ما در شرایط سختی قرار دارد. با توجه قول‌هایی که داده شده، در صورت عمل به آن‌ها شانس زیادی برای ثبات داشتن در نیم‌فصل دوم خواهیم داشت. هدف اصلی باشگاه باقی ماندن در لیگ است و اگر چیز بهتری هم نصیب‌مان شد که چه بهتر. در فوتبال نمی‌توان یک نفره شنا کرد. حتما به یک گروه نیاز دارید و اگر شرایط فراهم نباشد، کار سخت می‌شود.  

افاضلی درباره شرایط نقل و انتقالات پارس‌جنوبی تصریح کرد: جلسه‌ای را در فدراسیون فوتبال با بهاروند برگزار کردیم. گویا تاج قبلا دستوری داده بود که اگر امکان دارد کمکی به تیم ما بشود. البته ما نیز باید به تعهدات خود عمل کنیم. باید ببینیم در روز‌های آینده تغییری ایجاد می‌شود یا خیر.


بیشتر بخوانید: کادر فنی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مشخص شد


سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی درمورد برنامه‌های این تیم در صورت بازشدن پنجره نقل‌وانتقالات گفت: برخی از بازیکنان مدنظر ما هستند که امیدوارم بتوانیم با آن‌ها وارد مذاکره شویم. در چند پست نیاز به تقویت داریم که البته در وهله اول بتوانیم بازیکنان خودمان را حفظ کنیم. بازیکنانی که برای این تیم زحمت کشیدند و باید بدون از دست دادن نیروهای‌مان، تا جایی که می‌توانیم تیم را تقویت بکنیم.

او با اشاره به نقش کلیدی هواداران پارس‌جنوبی گفت: امیدوارم بتوانیم هواداران این تیم را خوشحال کنیم. منطقه جنوب، بخش خاصی در ایران است. باید برای خوشحالی آن‌ها تلاش کنیم. اگر در فوتبال چیزی به‌نام هوادار وجود نداشته باشد، فوتبال ارزشی به عنوان یک بازی ندارد.    

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار