اختتامیه دوره بصیرتی کارکنان نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران باتاکید بر اهمیت خانواده در جامعه، گفت: خانواده نقش بنیادین در حفظ جامعه دارد.

او به جایگاه و ارزش خانواده و زندگی مشترک از دیدگاه قرآن اشاره کرد و افزود: از دیدگاه قرآن خانواده محکم‌ترین و اساسی‌ترین بنیاد درجامعه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم، همدلی و اخلاق حسنه را از مهمترین خصوصیات یک زندگی مشترک عنوان کرد و گفت: اخلاق خوب و روابط حسنه بین زن و شوهر فرزندان صالحی را پرورش خواهد داد که پشتوانه آن جامعه سالم به وجود می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی افزود: حفظ حجاب ارزش والا زنان در جامعه است و حجاب زن نزد خداوند تبارک و تعالی از ارزش‌های زیادی برخوراست و حافظ گوهر وجود هر زن است.

او، بااشاره به تعامل در زندگی زناشویی، تصریح کرد: عواملی مانند ابراز علاقه، حفظ حرمت ها، حفظ اسرار یکدیگر، قدردانی از هم و جلب اعتماد در چهارچوب دینی در زندگی زناشویی بسیار بااهمیت است

حجت الاسلام علی محمد حسن زاده، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش‌های تخصصی باقرالعلوم رشت هم در این نشست، گفت: در این دوره‌ بصیرتی ۱۵۰۰ نفر ازکارکنان ارتش جمهوری اسلامی به همراه خانواد‌ها در ۲ مرکز آموزش تخصصی‌های دریایی باقر العلوم رشت و مجتمع آموزشی شهید نامجوی انزلی موضوعاتی، چون فضای مجازی، تربیت صحیح فرزند از دیدگاه اسلام و مباحث قرآنی را زیر نظر ۵ نفر از اساتید به مدت دو روز فرا گرفتند.

در پایان این مراسم از شرکت کنندگان درکلاس‌های آموزشی با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: ارتش ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.