آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی کشور همزمان با شب میلاد خجسته حضرت زینب (س) با حضور بیش از ۵۰۰ زوج دانشجو در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مسلم داوودی نژاد نویسنده و پژوهشگر حوزه خانواده درمراسم آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی کشور درمورد اهمیت اخلاق مداری و نگاه مثبت در ثبات زندگی مشترک گفت: زندگی مشترک با پایبندی به پنج قانون می‌تواند توام با آرامش و خوشبختی باشد.
 
او ادامه داد: مثبت اندیشی، اخلاق مداری، ابراز محبت، رازداری و احترام پنج قانون مهم برای خوشبختی زوج‌های جوان است و زندگی مشترک با پایبندی به این قوانین همراه با آرامش و ثبات خواهد بود.
 
حجت الاسلام داوودی نژاد افزود: همچنین همسران باید بدانند که با صبر و شرح صدر بسیاری از مسائل، حل شدنی است و نباید با پیدا شدن کوچکترین مساله، عنان تحمل را ازدست داده و به گونه‌ای با موضوع برخورد کنند که مشکلات جدیدی را در مسیر زندگی آنان پدید اورد.
 
در ادامه برنامه، پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به زوج‌های جوان توسط دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور و میثاق نامه زوج‌های دانشجو در محضر امام رضا (ع) قرائت شد.

بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفر تابهشت) از دی تا اسفند امسال در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.