مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: پیگیری مشکلات مناطق مختلف استان از طریق رسانه استانی به جدیت انجام می‌شود.

پیگیری مشکلات مناطق مختلف استان از طریق رسانه استانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداو سیما به اتفاق تنی چند از معاونین مرکز در سفر یکروزه‌ای به شهرستان ابهر، با ائمه جمعه، مسئولین و صاحبان صنایع شهر‌های هیدج و صائین قلعه دیدار و گفتگو کرد.

لطیفی در دیدار با حجت الاسلام زارعی، امام جمعه شهر هیدج این منطقه را عالم پرور و زادگاه بزرگان علم و عرفان دانست و افزود: مردم شهر هیدج در حوزه کار و تولید پیشگام هستند و شهرت این شهر به مرکز تولید انواع کفش به واسطه همت مردم این منطقه و تلاش و همت وافرشان در مسیر تولید و اشتغال زایی است.

او از پیگیری مشکل گرانی زمین و واحد‌های مسکونی در این شهر از طریق رسانه استانی خبر داد.

امام جمعه شهر هیدج هم باقدردانی از تلاش رسانه استانی تصریح کرد: صداوسیما همواره در جامعه تاثیرگذار بوده و در برهه‌های حساس نقش آفرینی کرده است.

حجت الاسلام زارعی افزود: به حمد الهی شاهد پیشرفت صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه‌های فنی و محتوایی هستیم و معرفی شهر‌ها و مناطق مختلف استان از این رسانه جای تقدیر فراوان دارد.

رئیس رسانه استانی سپس با حضور در واحد‌های صنعتی خوشه کفش ضمن بازدید از روند تولید در گفتگو با صاحبان صنایع، از مشکلات و موانع تولید و عرضه محصولات این صنعت مطلع و معظل قاچاق کالا را از جمله مهمترین مسائل سد راه تولید ملی عنوان کرد.

 لطیفی در ادامه سفر به شهر هیدج با حضور در حوزه علمیه این شهر با مدیر این حوزه دیدار و از پایان مراحل تولید مستند حوزه علمیه هیدج خبر داد و افزود: این مستند بزودی از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

او بر آمادگی رسانه استانی بمنظور همکاری روزافزون با حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت: حوزه‌های علمیه و مساجد کانون مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند و رسانه استانی تلاش دارد گوشه‌هایی از فعالیت‌های فرهنگی و اعتقادی روحانیون و جوانان مومن را در برنامه بچه‌های مسجد به نمایش بگذارد.

مدیرکل مرکز در ادامه این سفر به شهر صائین قلعه رفت و در دیدار با امام جمعه این شهر توسعه متوازن شهر‌ها و مناطق استان را در گرو همت و همدلی بین مردم و مسئولان دانست.

 لطیفی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، آگاهی بخشی و تبیین معیار‌های انتخاب اصلح را، سرفصل برنامه‌های رسانه ملی عنوان کرد.

امام جمعه شهر صائین قلعه هم صداو سیما را خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: ورود دشمن به جبهه جنگ اقتصادی ایجاب می‌کند که تمام نهاد‌ها در کنار رسانه ملی قرار گرفته و ابعاد اهداف دشمن را از این طریق تبیین کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: سفیران هدایت، تنها مرکز تربیت مبلغ در استان زنجان است که در شهر صائین قلعه مستقر شده و امید است با توجه رسانه استانی توسعه پیدا کند.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: صدا و سیما ، کفش هیدج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.