جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد مخدر از دو دستگاه خودروی پراید در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان دنا کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر مراجعه ۲ نفر برای خرید از یک مغازه و ارائه چک پول جعلی به مغازه دار توسط آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش پاتاوه شهرستان دنا قرار گرفت.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی به مرجع قضایی و بررسی صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و ۲ متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلوگرم حشیش، ۱۴ کیلو و ۹۰ گرم تریاک و ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال چک پول جعلی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مصطفایی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک  و آن را متوقف کردند.

او بیان کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۹۵۰  گرم تریاک کشف و ضبط  شد و راننده را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: متهمان به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

امسال حدود پنج تن انواع مواد مخدر در سراسر نقاط استان از جمله در گلوگاه های شهر ها، جاده های ارتباطی و سطح شهرها کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافت.

 در این رابطه امسال یک هزار و ۳۳۲ قاچاقچی، تهیه کننده و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.

 سال گذشته پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد.

افزون بر ۱۲ هزار نفر معتاد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده اند و آمار ها نشان می دهند که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.