معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد در ۹ ماهه سالجاری در پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد ۷۰۸ هزار و ۴۴۶ مسافر در ۹ ماهه سالجاری در پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴۰ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۴۱ هزار و ۱۱۰ نفر مسافر در این مدت توسط سه هزار و ۲۸۱ دستگاه اتوبوس خارجی و ۵۶۷ هزار و ۳۳۶ مسافر نیز به صورت پیاده توسط ۱۲ هزار و ۸۹۴ دستگاه اتوبوس ایرانی از پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان تردد داشته‌اند.

اوبا بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی زائران پاکستانی عتبات عالیات به کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: بیشترین ترددهای ثبت شده این مدت با ۳۸۹ هزار و ۳۳۳ نفر به این پایانه مرزی اختصاص دارد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است این اداره‌کل طرح‌های عمرانی مختلفی را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و زائران در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار