ژیمناست‌های همدانی در اردو انتخابی تیم ملی ترامپولین حضور یافتند.

ژیمناست‌های همدانی در اردو انتخابی تیم ملی ترامپولینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، انتخابی تیم ملی ژیمناستیک در رشته ترامپولین در رده سنی بزرگسالان از فردا در خانه ژیمناستیک یزد آغاز می‌شود.

مهدی جعفری رئیس هیأت ژیمناستیک استان همدان گفت: در اردو انتخابی تیم ملی ترامپولین سه ورزشکار در رده سنی بزرگسالان جهت اردو تیم ملی ژیمناستیک که از دوازدهم و سیزدهم دی ماه در خانه ژیمناستیک یزد برگزار خواهد شد از استان همدان در این اردو انتخابی حضور دارند.

رییس هیات ژیمناستیک استان همدان بیان کرد: اردوی انتخابی تیم ملی ترامپولین کشور زیر نظر «ناصر خضری» سرمربی تیم ملی برگزار می‌گردد؛ و آقایان سید امیر حسین حسینی، مهیار پاکتچی، شهروز سماواتی به مربیگری فرشاد فرهانی و سرپرستی امین ملکی از استان همدان در این اردو حضور دارند.

در پایان این اردو نفرات برگزیده به مسابقات بین‌المللی باکو اعزام خواهند شد.

مسابقات این رشته به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود و برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.