همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س) آئین شکرانه اهدای۱۲هزار جهیزیه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در شب میلاد حضرت زینب کبری، که حرم مطهر کریمه اهل بیت میزبان عاشقان و ارادتمندان آن حضرت بود، با برگزاری این آئین در قالب طرح احسانه ۱۲ هزار جهیزیه به مناطق کمتر برخوردار کشور ارسال شد.

 سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار بسته جهیزیه شامل چهار ده قلم کالای اساسی از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی و ظروف به دست زوج‌های جوان در مناطق کمتر برخوردار رسیده است، گفت: ۶ هزار جهیزیه دیگر در قالب این طرح تا فردا به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

او افزود: تا پایان سال نیز ۸ هزار بسته جهیزیه دیگر نیز در مناطق کمتر برخوردار کشور توزیع خواهد شد.

سهم استان قم در اهدای این جهیزیه‌ها در سال جاری ۳۰۰ جهیزیه می‌باشد که ۱۵۰ بسته از ابتدای سال تا کنون توزیع شده و مابقی نیز تا پایان سال تامین و توزیع خواهد شد.

 سید هاشمی تصریح کرد: این بسته‌ها به زوج‌هایی اهدا می‌شود که پیشتر از طرف گروه‌های جهادی اعزام شده به مناطق کمتر برخوردار و ائمه جماعات این مناطق شناسایی شده اند.

همچنین امشب در حاشیه جشن میلاد حضرت زینب (س) از ۱۶ مادر که فرزندانشان مبتلا به بیماری‌ای بی (بیماران پروانه‌ای) هستند قدردانی شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در این مراسم از کمک ۶۰۰ میلیون تومان این ستاد به بیماران‌ای بی خبر دادوعنوان کرد: ۷۵۰ بیماری‌ای بی در سراسر کشور شناسایی شده اند که ۲۵ نفر این افراد در استان قم سکونت دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار