مدیران باشگاه استقلال برای رسیدگی به وضعیت نیمکت تیمشان جلسه فوری تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال برای رسیدگی به وضعیت هدایت تیمشان جلسه فوری تشکیل دادند تا به زودی درباره سرمربی تیم تصمیماتی را اتخاذ کنند.

پیش از این قرار بود آندره آ استراماچونی پاسخ نهایی خود را برای بازگشت به تهران و استقلال بدهد که به نظر می‌رسد توافقات با پایان خوش همراه نبوده است.


بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال به زمان بازی با فولاد معترض شد


به هر ترتیب با مشخص شدن وضعیت بازگشت استراماچونی مدیران باشگاه برای ادامه همکاری با این مربی یا انتخاب سرمربی جدید به جمع بندی می‌رسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ دی ۱۳۹۸
بله آقایانی مثل حسن روشن و.... که خودرا بزرگ استقلال میدونید واز زمین وزمان فوتبال مخصوصاٌ استقلال ایراد می گیرید الان کجا هستین وچرا از مقصران وقایع دراستقلال حرفی نمی زنید .....
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۱:۰۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
در این موقعیت، حضور امیر قلعه نوعی میتو اند
بیشترین کمک را به تثبیت و حرکت بسوی قهرمانی استقلال بنماید.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۷:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۸
آقایون میخواستن استراماچونی رو فراری بدن که موفق شدن. من از مدیرانِ بی کفایت اس اس میخوام بپرسم چرا کارو به جایی کشوندید که این مربی حرفه ای بذاره بره؟؟؟؟ حالا به چه کنم افتادین و باید پاسخگویِ هوادار باشید.
پرسپولیسی ها هم که وقتی مطالباتِ مربی شون پرداخت میشه میگن حقش بود ولی به مربی ما که میرسن رگ ملیشون باد میکنه و عزت نفسشون جریحه دار میشه! پرسپولیسیها حالا راحت نفس بکشید..خودمونیم خیییلی از قدرتِ استرا و تیمش ترسیده بودید.
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۱۷:۳۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
اگه استقلال تو این فصل نتیجه نگیره .طرفدارهای استقلال هیچ وقت باعث و بانیش رو نمیبخشن.
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۷:۳۶ ۱۱ دی ۱۳۹۸
آقای حسن روشن تو که بزرگ وپیشکسوت استقلالی چه را روزه سکوت گرفتی.به هر بهانه ای استقلال رو تخریب میکنی چرا از حق استقلال دفاع نمیکنی؟تو که ادعات میشه از هیچ کس و هیچ چی نمیترسی.چرا عاملین وضعیت موجود استقلال رو معرفی نمیکنی.؟
آخرین اخبار