کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و اوقاف تدوین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح مدیرکل پست فارس گفت: برای نخستین بار کلیات تفاهم نامه همکاری پست، اوقاف و امور خیریه فارس تدوین می‌شود.

او افزود:  ارایه خدمات به ساکنان مناطق شهری و روستایی، ارتقاء سطح حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، ارایه خدمات مطلوب به مستاجران اوقاف در استان و بهره گیری از ظرفیت پست از جمله اهدافی است که در این تفاهم نامه دنبال می‌شود.

مفتح تصریح کرد: در مفاد این تفاهم نامه چاپ تمبرامامزادگان، رونمایی از تمبرمراسم‌ها وآیین‌ها ارایه خدمات مطلوب در همه روستا‌ها از طریق دفاتر ”‌ای سی تی " روستایی پیگیری می‌شود.

مدیرکل پست فارس گفت: ۸۴۰ خدمات دستگاه دولتی براساس قانون به پست واگذار شده و" ارزیابی‌ها از سطح بالای خدمات و کیفیت ارایه شده توسط پست حکایت دارد.

او افزود: با این حال پست در جهت ارتقاء شاخص‌های تدوین شده مجموعه اوقاف تلاش خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه فارس هم با اشاره به اینکه مجموعه اوقاف نیازمند تعامل با پست است، گفت: اوقاف در برون سپاری خدمات خود پیشقدم شده و خواهان همکاری بین بخشی با پست است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی افزود: رقبات وموقوفات زیادی با نیات و اهداف مختلف در استان فعال است و پست می‌تواند ارتباط اوقاف با آنان را تسهیل کند.

او اظهارداشت: استان فارس و شیراز بیشترین موقوفات را دارد و مستاجرین موقوفات، متصرفین املاک اوقافی، زائرین بقاع متبرکه، فعالان قرآنی، اهالی مسجد، متصدیان اماکن متبرکه و مردمی دایره مخاطبان ما را بسیار گسترده کرده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار