ادامه اعتراضات مردم عراق مقابل سفارت شیطان بزرگ

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که ادامه اعتراضات مردم عراق در مقابل سفارت آمریکا را نشان می‌دهد.

ادامه اعتراضات مردم عراق مقابل سفارت شیطان بزرگ

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته نیز صد‌ها نفر از مردم عراق در اعتراض به تجاوز هوایی آمریکا به مقر‌های الحشد الشعبی و شهادت چندین تن از فرماندهان و رزمندان نیروهای نظامی این کشور، مقابل سفارت آمریکا تجمع و تحصن کردند و با وجود تشدید تدابیر امنیتی، برای دومین روز متوالی برای نشان دادن اعتراض خود به  سیاست های فتنه انگیزانه و جنایتکارانه آمریکا در عراق  راهی سفارت آمریکا شده‌اند.

شماری از حاضران مقابل سفارت، با وجود درخواست نخست‌وزیر مبنی بر ترک این مکان، همچنان در اعتراض به حضور اشغالگران آمریکایی و محکومیت حمله آن‌ها به الحشد الشعبی در این محل حضور دارند و به توصیه برخی رهبران حشد شعبی، معترضین عراقی خیمه‌های خود را در کرانه دیگر رود دجله در مقابل سفارت آمریکا بنا نهادند و در آن جا تحصن کردند.

به تازگی ویدئویی از ادامه اعتراضات مردم عراق در مقابل سفارت ایالات متحده آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۲ دی ۱۳۹۸
مردم عراق مقابل سفارت آمریکان یا تو میدون التحریر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
باید ادامه دهند تا متجاوزین خاورمیانه را ترک کنند .الان برای همه ملت دنیا ثابت شده که آمریکا یی ها دلسوز هیچکس نیستند و هر جا بروند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا