حجت الاسلام مظفری گفت: برخی با توزیع پول و اسکناس و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می‌کنند.

آغاز شورای اداری طالقان با حضور رئیس شورای حل اختلاف کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام و المسلمین حکمت علی مظفری ،رئیس شورای حل اختلاف کشور در شورای اداری شهرستان طالقان، گفت: مشکلات و اطلاعات مربوط به شهرستان‌ها جمع آوری و در اختیار مقامات قضائی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه هیئت‌های اعزامی از سوی دستگاه قضا و به دستور رئیس قوه در شهرستان‌ها حاضر و مشکلات به مرکز منعکس می‌شود، افزود: مشکلات مردم در شهرستان‌ها دسته بندی و بر حسب مورد پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس شورای حل اختلاف کشور گفت: همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تکرار کرده اند، معیار و صحت عمل آحاد جامعه مخصوصاً مسئولان، قانون است و قانون سرفصل است.

حجت الاسلام مظفری با تاکید بر اینکه باید نیازهای مردم رصد شود، گفت: بیان مشکلات مردم و به سوی رفع مشکل حرکت کردند از اهمیت بالایی برخوردار است.

او گفت: مردم به نظام اسلامی احساس امیدواری دارند و دستگاه قضائی جزئی از نظام است، ما باید هر چه بیشتر مردم را به نظام امیدوار و خوش بین کنیم.

رئیس شورای حل اختلاف کشور با بیان اینکه باید به شأن نظام اسلامی توجه شود، گفت: مسئولان باید از جنس مردم باشند و به راحتی در دسترس مردم قرار گیرند.

حجت الاسلام مظفری در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از نشانه‌های مردم‌سالاری دینی و دموکراسی در نظام اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه این نظام مبتنی بر رأی مردم است، گفت: خوشبختانه هر سال یک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، تمام هم و غم مسئولان عالی رتبه نظام و همچنین مسئولان میانی این است که از خواست مردم حفاظت شود.همچنین باید به مردم بگوییم و تبیین کنیم که معیارهای عقلانی را مورد توجه قرار دهند و به کسانی رأی دهند که به درد آنها توجه می‌کنند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه متأسفانه برخی به شعور مردم توهین می‌کنند، گفت: برخی با توزیع پول و اسکناس و شام و ناهار زمینه جلب آرای مردم را فراهم می‌کنند حال این سوال مطرح می‌شود، کسی که در بدو ورود مرتکب چنین تخلف می‌شود، چگونه می‌تواند نماینده مردم باشد؟

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۸
رای رو مفتی ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ دی ۱۳۹۸
رای باید بر اساس لیاقت باشد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۷:۳۵ ۱۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا