رئیس ستاد انتخابات مازندران از آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در استان خبر داد.

حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بعد از طی روند تایید صلاحیت‌ها و رسیدگی به اعتراض‌ها، از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه به مدت ۷ روز تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شروع می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم،افزود: با توجه به برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه ستاد انتخابات هم کار خودشان را شروع کر و در فرصت‌های قانونی هم فرآیند‌های انتخاباتی در حال انجام است و هماهنگی بین هیئت‌ها هم در سطح عالی و مطلوب وجود دارد.

حسن نژاد گفت:به دنبال بررسی صلاحیت نامزد‌ها از تاریخ ۲ تا ۲۱ دی ماه کسانی که صلاحیت آن‌ها از سوی هیئت اجرایی رد شده است و همچنین آن‌هایی که صلاحیتشان تایید شده باید هیئت نظارت استان بررسی مجددی را انجام و تا تاریخ ۲۲ دی ماه وضعیت آن‌ها مشخص شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران افزود:کسانی که صلاحیتشان از سوی هیئت اجرایی و هیئت نظارت رد شده این حق را دارند که مجددا به شورای نگهبان شکایت کنند و شورای نگهبان هم به بررسی شکایت آن‌ها اقدام و نظر قطعی خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار